Slutet på en kort helg, blev ett bra avslut

Varit extremt seg på förmiddagen. Tog en celsius för att peppa igång mig till gymmet, vilket fungerad utmärkt, ungefär till jag inte hittade bil nyckeln. Koeffeinet pulserade runt i kroppen bara fortare och jag blev bara argare. Tillslut bestämde jag mig för att gå ut till bilen för att se om jag hade tappat nyckeln på vägen från bilen igår. Hade fel, hade inte tappat nyckeln. Jag hade glömt den på sätet på saaben helt synlig.
Bra jobbat Malin!
Drog iväg till gymmet med lite ångest över vad som skulle kunnat skett, och bestämde mig för att jobba ut den med extra hård träningspass.
Kände mig både stark och muskulär på gymmet vilket gjorde mitt humör på topp. Det var extra roligt när det var så tomt på gymmet. Älskar sommargymning hittilis! (Bild 2 är ett misslyckatförsök att få en bra bild på min tricepts)
Efteråt drog jag till Storheden och inhandlade lite saker för middagen, och blev även två behåar. Såg nog lite skum ut när jag vandrade runt med träningskläder och tofflor.
Till middag var jag en gnutta överambitiös.
Hamburgare till middag, men egengjorda tillbehör. Egen dressing, bröd och burgare. Mums!
Sesamfröna vad slut, så jag gjorde fejksesamfrön, hackade solroskärnor.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0