Industrins fördelar

Jag hade uppfattat att jag som alla andra skulle jobba på midsommarafton. Sen började det visa sig att alla var självklart ledig på fredag. Jag helt övertygad att jag skulle jobba hel dag.
Var tvungen att fråga min chef lite oskyldigt hur det såg ut fram mot helgen, fick jag ett trevlig besked. Ledig fredag och halvdag torsdag.
Kanske har vården förstört mig. För då jobbar man varje dag, oavsett om den är röd eller inte.
Gymmade efter jobbet. Bröst och biceps. Insåg hur biffig jag har blivit, och snygga axlar dessutom. Patrik ska hjälpa mig att fota dem. Det är svårt att spänna muskeln och fokusera på att fota samtidigt.
Patrik ville ner på stan, så jag möte upp honom där nere. Jag som höll mig hela gårdagen från inköp sattes på nya prov idag. Prövade ett par barfota skor, fivefingers.
Vilka jag råkade köpa.
Hamnade på Sisters och hittade en fin tröja som jag ville ha. Duktig där var jag däremot.
Så blev sugen på dra ut och provlöpa mina nya skor. Huvudet ville inte, eftersom jag inte hade ätit någon middag. Glömde bort det.
Gick bra och det var riktigt kul. Får känna hur mitt kår känns imorgon om jag körde för hårt än van min kropp klarar av. ¨
Dessa skor kommer synas mer här framöver!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0