Stressigt

Blev lite stressig träning nu på eftermiddagen, men riktigt härligt att det gick så fort.

Lite svag i bena nu, vilket inte är bra med tanke på morgondagens spinningpass kl7.

Det går nog bra ändå. Sen väntar även styrka med core, men det är inte säkert än.

Imorgonbitti kommer flickorna hit. Det ska nog gå bra. Har inte så mycket mat och bara ett täcke till dem och två sovplatser, de är troligen (förhoppningsvis) fulla alla gånger de ska sova, så de lär inte märks något.

P
2012-04-12 @ 19:52:20

1. Kallar du kvart i två "imorgonbitti" - när vaknar du egentligen?

2 (svar på kommentar) jag brukar också gå igenom din blogg, när jag har lite att göra eller när jag inte vill plugga.

3. jag är inte så nogräknad när jag är full, så jag sover varsomhelst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0