En fri-zon

Var inte peppad på träning ikväll, men det var ändå bara att palla sig iväg. När vi beställde hem vasslepulvret, köpte vi även celsius. En dryck som de flesta inom träningsbloggvärlden dricker, har taggande effekt och sen ska man även förbränna 100kcal mer av att man dricker den(?).

Blev taggad av drycken, fejk eller inte så var det värd det. Har nog aldrig varit så stark på gymmet, gick riktigt bra. Bena darrar fortfarande lite.

Har börjat älska gymmet. Det är där jag kan släppa alla tankar och bara koncentrera mig på att ta ut mig. Det är skönt att släppa duktiga Malin och ta fram starka strålande Malin. Hon glänser på gymmet och trivs som fisken i vattnet.

Lite bilder från dagens träning. Älskar hur jag ser ut som jag gör till gymmet, många rynkar lite på näsan åt mig. Haha!

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0