Change a life



Jobbigt, jobbigt.

Skolan går piss just nu. Har den känslan när jag tänker på den. Fick igen ett matteprov idag, G. Hade knappt fattat det. Hur kunde detta hända är frågan. Hur blev jag så kass i matte? Ska försöka hitta ett sätt att övervinna mig själv och hitta tillbaka dit jag var förr.

Jag trodde att Tyskan skulle bli ett lätt ämne i år, men då hade jag inte planerat in att vi skulle få en ny lärare med hög ambition och väldigt motiverad. Jag uppskattar det ändå. Har alltid gillat att lära mig nya saker. Idag fick vi den tråkigaste uppgiften man kan få, överhuvudtaget. Partier. Hur ligger det till i Tyskland bland annat. Även om jag är lite politskt intresserad, tycker jag ändå att såna uppgifter är tråkiga. Hur många gånger har man inte hållt på med det i skolan?? Ett uttjatat, men aktuellt ämne.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0