orken hüller inte i sig mer än 5min

Jag är en shopoholic, helt säkert.

Var ju pü marknad igür, orkade inte skriva dü, sü det blev bara nügra bilder.

Jag tror jag gillar marknader. Nu har jag lyckas klämma in 3st pü en münad. Hantverkarmarknaden i Krefeld, Fortidsmarknad i nügonstans och igür, som var ocksü en hantverkarmarknad.

Alla där hade sina handgjorda saker, och nästan alla visade hur man gjorde det det de hade framställt; godis, smycken, glas, ljus, bänkar och med mera. Det var riktigt trevligt att bra gü runt och kolla pü vad de gjorde.

Mycket var dyrt, eftersom det var äkta varor de höll pü med.

Hittade lite saker, som jag är nöjd med.

Min värdmor bjöd mig pü en püse hemgjorda godisar. De ligger nu i skülen som jag köpte pü första marknaden jag var pü.

Idag ska jag försöka röja undan i mitt rum, helt, och försöka väga allt. Vet fortfarande inte hur mycket jag für släpa pü. AFS skickade en lista pü hur mycket varje person fick ta med sig hem, sverige (jag) stod inte ens med pü listan. Sü nu müste jag kolla upp det själv, men jag tror att det är 20kg totalt.

jag skulle behöva troligen mer. ändü har jag skickat till sverige säkert 30kg.

Fick ett ultra bra rüd av Anniina, att man ska ta pü sig sü mycket kläder som möjligt. Sü jag kommer ha, strumpbyxor, short, jeans, mjukisbyxor och kjol pü nederdelen, överdelen var jag fortarande inte. Troligen nügra innen, t-shirtar och tröjor, mjukiströja och en jacka. Jag kommer att dö av värme. Men allt för att fü med mig allt.

Idag är det  Morsdag för er som inte vet om det. jag var väldigt flitig detta ür och införskaffade present till mor en münad innan och skickade iväg det nügra dagar innan Berlinresan. Ibland är jag imponerande flitig!

Idag har BF Pernilla namnsdag. Hon für fira den själv.

Imorgon hade jag planerat att göra nügot med Ngoc, vet inte riktigt vad, men vi für se hur det blir.

Tisdag hade jag tänkt bränna lite pengar, igen. Sista lediga dagen i Tyskland. Tänkte dra till Krefeld och lunka runt där. Pü kvällen sü är det Stammtisch i Duisburg (utbytesstudentmöte) och für se om jag hinner skicka en inbjudan till min första familj, vet ju fortfarande inte om jag für hülla ett föredrag om Sverige. Fick veta tid och plats igür.

Jag hoppas pü det bästa!
♥ C h i i b i
2009-05-31 @ 11:02:56
URL: http://chiibis.blogg.se/

Svar: Ja men det är fortfarande lite kul att nån annan än Kenza ligger på förstaplats, hon har ju varit där aslänge nu. ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0