Jag saknar regnet.



Var just  ute på den joggingtur som jag skrev om som jag inte ville göra.

Och jag skulle nästan vilja ha den ogjord.

Det blev hur varmt somhelst. Jag trodde inte att det skulle vara så varmt, kanske bara 15grader eller så. Hade dock fel.

tillbakavägen kände jag bara hur det hetta mot ansiktet och när jag hade tagit mig upp för backen (målet på färden) och började gå. Kände jag hur yr jag var. Gick till jag fick ner andhämtningen och sedan började jag jobba ner, mest på grund av de kryp som försökte äta upp mig.

Ställde mig i duschen och duschade så kallt jag bara kunde, det kändes som jag använde upp jordens vattenesurser.

Duschtid:10min

nu ska jag torka håret och fortsätta med städningen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0