Efter gymnasiet

Nu behövs det verkligen ett lov, tror jag håller på att tappa allt närminne som man möjligtvis kan ha. Har tappat bort en hel del böcker, papper och mitt älskade pennfack. Igår hittade jag inte min telefon och inte gick det att ringa till den heller. Shit, det är inte bra att tappa bort telefonen när man knappt har haft den i en månad, föräldrarna skulle bli grymt imponerande över min förmåga. Jag gissade att den fanns i huset, därför ställde jag väckarklockan 1min före min telefonalarm ska ringa. Tror du inte att fanskapet ligger i gympabagen... Hittade den inte men jag la bagen bredvid min säng för att vänta på snooze signalen. Så hittar man borttappade telefoner

Jag hatar badkar, allt som har något med det att göra. Vi håller på att göra om badrummet nere, mycket väl behövligt så nu måste vi duscha uppe i badkaret och är man inte så vig som jag är så går det inte så bra. Fötterna gör ont, knäna strejkar och så blir man kall, eftersom man får inte vatten över hela kroppen. Så nu har jag gjort en lösning på mitt problem, jag duschar på skolan, på morgonen. Åker med mor eller far vi 7 tiden. Allt är bättre än ett badkarsdusch.

Hade något "knyck" för mig igår, ville inte gå och lägga mig, men såna kvällar visade sig vara ganska lyckade iaf, trots tröttheten på morgonen därpå. Jag började kolla i en av syrrans kataloger, KTH, kungliga tekniska högskolan. Hittade en utbildning som heter Kemivetenskap med internationell inriktning, och så glad jag blev över hitta något som jag kan tänka mig att läsa vidare som. Troligen kommer jag inte att välja det, men jag har iaf en backup plan om jag inte hittar något annat. Det är ju ändå trots allt 3år innan jag går ut trean. Men det känns ändå bra. Offrar mig även på en smile :D

Perra
2008-02-28 @ 18:57:11
URL: http://perniilla.blogspot.com

Haha, jag undrar varför reklamen under var " MVG i allt"?
Det passar som in ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0