Flickor är också barn

Var på möte igår och inte vilket möte som helst heller. Mitt första möte i en festkomitee. Jag som medlem i ett jaktlag har plikter att göra, som till exempel att vara med varanat år i festkomiteen och fick en älghippa. Jag fick oturen att hamna med mitt första år. 

Jag drog dit klockan 6 och var väl en eller två minuter tidig. Trodde att jag inte skulle vara den första som skulle ha kommit. Ibland har man otur. Jag var först och inte bara det, så kom de andra 5-10minuter sent också. Jag som inte har något med samlingshusets ägare, försökte småprata lite. Ingen hit kallar jag det.

Vi satt där till halv 9. Var ganska less då, och hade redan försökt styra lite att det skulle gå snabbare att få dra sig hemmåt.

Det var ganska rörigt. Jag vet ju inte hur det brukar vara, men från den vikel jag satt i. Var det rörigt.



På engelskan har vi fått en praktikant. Killen hade jag när jag gick på Nyby, 2005 kanske. Lite skummt att han kände igen mig. Ansåg mig själv inte så utstickande då.

Vi håller i alla fall på se en film med honom, the Whale rider. En film som jag bara blir irriterad på.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0