Lediga dagar irad

Denna sista vecka innan lovet har varit tung, inte på det sättet att den har varit jobbig eller så. Utan det har varit krävande psykiskt, har typ tappat bort alla böcker som jag använder, kemiboken, tyskahäftet och sedan en massa olika papper. Tappade även mitt pennfack, min mobil, men dessa två är återfunna. Kan kanske bero på att jag har återtagit mitt spelberoende igen, jag borde inte göra det eftersom det skadar mitt skolarbete genom att jag skiter nästan i det.

Nu är Missar första skoldagen efter lovet. Men det spelar ändå ingen roll. Har nästa inga jätteviktiga lektioner.det lov iaf, redan planerat vad jag sa göra på alla dagar, den kommer ändå att bli greatas. Måndag och tisdag ska jag jobba. På onsdag blir det backen med flickorna, utan Majs. Torsdag ska vi bada, och på fredag bär det av till brorsan. Och hemkomsten blir på måndag eftermiddag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0