Lite inspiration

Eftersom jag inte har samma möjlighet att blogga, nu när jag är mobillös, så kommer det bli väldigt torrt här framöver.

Jag tränar och lever fortfarande nyttigt. Nästa vecka ska jag visa hur min viktkurva ser ut. Ska bara göra en invägning först. Spännande eftersom jag inte har räknat kalorier i slutet, så får se om jag klarar detta på egen hand.

När jag har nått min målvikt kommer även före-medan-efter bilder att visas.

Perra
2012-05-06 @ 16:38:58

Kan du alla kranialnerver, de största musklerna, de viktigaste skeletten, led-och fogförbindelserna mellan dessa, det endokrina systemet på latin? Vad heter kraniets alla delar på latin?? Va? Nervsystemets uppbyggnad??? Ska jag ha lärt mig det här på två veckor? Vavavava? Nä, skiter i det, far på IKSU ist.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0