Trött som ett as

Den här jävla Fotbollscupen kommer ta kål på mig. Satt hela förmiddagen och håll på ramla av stolen. Inte kul. Inte fanns det någon frukt till fikarasterna heller, så trött och hungrig dag.

Sista halvtimmen försökta jag verka upptagen, fast hade inget att göra. Orkade och ville verkligen inte gå till arkivet heller, med mina nya vita byxor. (Det har brunnit i arkivet, dvs mycket aska)
Drog ifrån jobbet i snabbsaaben och körde typ 90km/h även på 110-sträckorna. Utom när jag skulle köra om ett gäng lastbilar som ville köra 80 där. Det var en nära döden upplevelse. Jävla rysklastbilar som inte ens bromsar in när man håller på krossas. Inte nog med det så höll en husbil köra på mig när jag körde om sista lastbilen.
Tydligen får man inte vara lugn i trafiken.
Drog direkt till gymmet och gjorde rygg och mage. Skönt.
Däremot verkade det inte som det hjälpte min nyfunna rastlöshet. Jag som är van att alltid ha något att göra kvällstid och alltid hittat undanflykter för att slippa plugga. Söker som en galning saker att göra på kvällarna. Denna kväll blev det en promenad, med 15mins jogg och isglassköp. Första glassen för i år. Gott!
Sen har jag även gjort middagen för imorgon. Det blir gymmet då också, dock konditionsträning. Cyckel eller crosstrainer. Måste ju börja träna inför tjejmilen i Stockholm.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0