motivattion

ibland tryter det lite på om man ska eller vill träna. Ibland är det som man inte orkar med sig själv och bara gräva ner sig. Det finns även tillfällen när man så gärna vill träna men tiden, eller planeringen säger något annat. Båda tillfällena är ganska jämnlik frustrerande.

Idag tränade jag inte på morgonen som jag bruka, eftersom jag blev tvungen att ta bussen. På så sätt kände jag mig också lite stressad att jag borde plugga. Det går rätt mycket tid att träna.

Satt och plugga och kände mig duktig och bestämde mig för en tid när jag fick gå iväg och träna, som belöning. Fick besök av pluggkompis så det blev inte som jag hade tänkt mig ändå.

Lte tur fickjag idag, och det var att vi hann klart med labben mycket snabbare än planerat så vi hann skriva lite, ovh därmed fick jag springa iväg och möta upp Patrik på gymmet.

Mycket styr motivationen, men jag försöker se min träning som belöning för mig själv, när det går. Annars tycker jag det är roligt med träningskläder, och nya fina kläder , helst i färg motiverar mig att dra och träna. Som typ mina hundrasjuttioelva sporttoppar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0