Ny soffa

Sitter mitt i flytten, allt är kaos och det är inte städat sedan vi gick in med skorna första kvällen. Däremot trivs jag som vattnet.
Jag som fattig student har köpt en soffa för 8 papp och den  tar upp större delen av vårt hyfsat stora vardagsrum. Är hur som helst nöjd, fast kanske skulle ha valt den mindre soffa som var en tusing billigare..


Kvällen blir en lugn kväll, flickorna är knappt hemma, en har åkt till Korea för bröllop och den andra ska till Älvsbyn till farföräldrarna. Vilket lämnar oss två med parnerts hemma för mys. Ser framemot en lugn kväll utan utgång och stök.
Imorgon planeras en resa till IKEA haparanda, och självklart så är det en röd dag, dvs att Aklo har stäng (vilket jag antar). Så lägenheten ska måttas upp och sen kanske vi får hem lite möbler för förvaring.
Skulle mer än gärna lagt upp lite bilder härifrån, men min dator har bestämmt att internet inget är för den.
Livet och plugget leker på och jag saknar mina från mitt gamla liv, så fort lägenheten är öppen för vismimg blir det att börja bjuda hit folk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0