detta år i bilder.

Promenad med familjen och hundarna på årets dag.
Första gången i backen, med bror och Jonathan
Drinkkväll i Granån
Jag och Perra i Skeå
Påskpynting
Misslyckad utgång, men ändå riktigt trevligt.
Dagen jag råkade bli 19.
Påsk i stugan
Ännu en gång till Skeå
Får träffa Jessikas dåvande pojkvän
Lagfest i Flarken och den enda bilden jag råkade fastna på.
Tantsnuskböcker
Blev blodgivare.
Valborg och längtan till 2020!
Efterrätt hos Perra.
Vi gjorde klart valborgskvällen med Jessika hemma hos mig.
Bio med klassen.
På stan i ume.
Första grillningen.
Besökte Perra i hennes stuga.
Tyskaklassresan till Berlin.
Jag nere vid havet hos Pernilla.
min gamla klass tar studenten.
Perra tog studenten.
Petra tar dagen efter studenten.
Glass i Bergsbyn.
Dagen innan sommarjobbet börjar.
Promenad hemma oss mig efter middag.
Forboll.
Bad på lufta och vi var helt ensamma.
Bjuruklubb
Lyckselefärd
Öltältet i Ånäset
Haparanda/IKEA/Alko-färden
En fin dag i stugan.
Jobb.
en trevlig kväll.
Gumboda Hed.
Bad i Hapen.
Ostens lager och utsikt på Perras pappa.
Hemma.
Andra varvet.
Andra stugan.
Mia blev myndig!
Bad och vaxkväll.
Mias fest.
Mia kör folkrace och är bra..
Utgång på olles och vissa hade det roligare än andra.
Fikapaus.
Sommardroskan med Ida.
Tårtbakatävling.
På jakt efter grön och farliga uppdrag.
Besök av den bästa i robertsfors när man själv går i skolan.
Lär flickorna hur man gör a-godis.
Jakt.
Bastukväll.
Halloween.
Patrik.
Tyskland, Freiburg.
Jul.
Petra
2011-01-27 @ 12:15:28

när kommer de bilderna upp då? om 2 månader?



Vill ha bilder av dig; Perras stuga när jag har oranga klänningen, öltälte & bergsbyglassen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0