Pinsamt värre

Hittade ett dokument som jag skrev på tyskan i ettan. Guuud! Säger jag bara. Jag var riktigt dålig, att läraren fattade vad jag ville säga, sen var den ganska deprimerande. Jag kanske hade en svaka just då, måste ha haft det. Pinsam läsning. Klarade ändå inte att radera den.

har hittat en ny favorit plats i huset. Sängen. Har aldrig varit för att vara i sängen om man nu ska sova, men nu är det favorit platsen. Spenderade mycket tid i sängen under min tid i Tyskland, av enormt många själ. Det fanns som ingen annanstans som kunde bara slappna av, ingenstans man kunde vara själv på.

Som ensam barn, som jag nu har blivit. Är det faktiskt ganska skönt att slippa föräldrarna. Förr var det att all uppmärksamet blev utdelad på oss, vi tre. Är man själv får man allt på sig. Det är rätt jobbigt ibland, men som jag är så unviker jag det, kanske lite för ofta. Har nog alltid gillat att vara själv ibland.

När det kommer till film kan jag vara rätt så nördig. Jag gillar det mesta i filmformat och kan tycka att töntiga filmer kan vara roliga att se på. Camp Rock är det sånt exempel, töntig disney film, men ändå ganska rogivande att se på.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0