Hur dum får man vara?


Oj, oj oj.

Igår var lite galen, och då var den inte bara vild utan helt konstig också.

Var fyllechaffis.

Då får man uppleva lite saker.

Jag skulle köra Marcus, Sara pojkvän tillbaka till Johanna för att hämta några öl. Då hoppade Sara upp på huven på bilen, anledningen vet jag inte.

Det blev en runda till Max i umeå. Jag var grymt trött sista biten. Väl där köpte jag en kaffe så jag skulle orka vägen tillbaka. När vi susade förbi Bygde blev jag otroligt glad att vi snart var framme.
Efter ha svängt in till Sika, blev det underbart. Jag slapp E4,..

Släppte av alla och körde lugnt hem.

Halv 5 var jag hemma.

Halv 10 fick jag sms av Pernilla, var ganska irriterad då. Försökte somna om utan framgång, så jag läste smset. Efter femte gången fattade jag vem det var i från och vad det stod.

Skylt söndag idag. Undra om jag och mamma orkar att åka någonstans. Jag orkar inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0