intressantare kan det bli

Idag har varit grymt spännande.

Åt samma sak till frukost som till lunch; havregrynsgröt.

jag har sorterat mer bilder.

dammtorkat.

hjälpt till att tvätta mopederna.

När jag la mig i solen, så tog det bara några minuter tills solen gick i moln. Solen kom aldrig tillbaka igen. De sa ju att det inte skulle regn på hela veckan. Jo, tjena!

fick tid på vårdcentralen imorgon, ringde i morse. Jag hade enorm tur. På grund av det missar jag att se på bio med Eve, j och sara. Men jag ser alla ändå, så jag överlever. Eve lyckades tillslut att dissa mig, vilket var även mitt mål. Så nu ska de gå utan mig.

Imorgon kommer bli en "stressig" dag. Ska hinna med mycket.

Snart har jag Gossip girl säsong 2
Pernilla
2009-06-23 @ 20:25:01
URL: http://nessiee.blogg.se/

Geee miiig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0