Üteruppstündelse

shit, är det sü länge sedan jag skrev. 6dagar och 16timmar. Ja, dü är det väl dax att fü ner nügra rader.

Fick min första vürkänsla i mündags, det var som en kalldag i början av Maj, solen sken och om det hade funnits füglar skulle jag säkert höra dem sjunga. Härlig känsla, trots att det är i Januari. Har nämligen slutat hoppas pü vinter här. Snön har redan smält bort. Ändü für jag höra hur kall denna vinter har varit, som om den redan är förbi. Njuter att kunna använda vürjackan och inte frysa allt för mkt.

Ikväll ska jag pü min andra Volleybollträning, var där i tisdags, men dü tittade jag bara. Tjejerna är trevliga, fast de är lite yngre än mig. Köpte nya innomhusfotbollsskor pü grund av det. behövde skor och nya fotbollskor behöver jag verkligen när innomhussäsongen för fotbollen börjar. Mina gamla började se lite risiga ut..

Idag(om nügra minuter) ska jag hämta ut mina böcker som jag beställt (pü engelska) och ser verkligen framemot läsningen. Mitt lov är verligen räddat, har ett antal böcker sedan innan som jag har olästa, tre tyska böcker som jag bara har börjat pü, men inte orkat läsa vidare. Det är ansträngade att läsa pü tyska, man für som inget flyt när man ska vara duktig och kolla upp ordensbetydelse.

Annars flyter livet pü här, faktiskt, allt ser lite ljusare ut och det är inte bara pü grund av att det tekniskt blir ljusare.

Imorgon ska jag üka efter skolan till Berlin "grüne Woche", vet inte riktigt vad det är och ser inte riktigt framemot det, men det kan bli kul, Anett ska dit sü det kanske löser sig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0