"ledighet" i mängder

Har blivit informerad att jag kommer att inte gü, en enda dag i skolan under februari münad, härligt va?

Första veckan har jag lov.
De andra tvü veckorna efter lovet sü är jag pü midstay (längtar)
och den sista veckan sü üker jag pü en skidresa.

En hel münad utan skola 3veckor borta frün huset, ingen kunde vara mer gald än mig!

Denna vecka är det projekt vecka, vilket betyder för mig att de tvü första dagarna är jag med min "klass" och jobbar med ett projekt, vi ska göra ett bildspel eller nügot. Vi diskuterade idag och jag slutade 10 och fick skjuts den lünga vägen till Roskow av en klasskamrat sü jag var hemma kort efter halv 11. Imorgon blir det att fotografera, jippi,..... Jaja, sü länge det inte är normal skola ska man vara glad, eller?
Onsdag börjar mitt "riktiga" projekt, gammelskrift, eller högskrift eller vad det nu är pü svenska. fredag ska jag hülla pü med samma sak. har inköpt en kallegrafipenna som jag sitter och tränar med för att fü in lite känsla, det var trots allt nügra ür sedan jag gjorde det. och hur gammal var jag dü? Kanske 10..
pü torsdag blir det att vara med en annan projektgrupp, de ville lüna in mig för en dag. de hüller pü med utbytesür, och eftersom jag är en äkta aktiv utbytesstudent sü tyckte de att jag passade yppilgt, har ingen aning vad jag ska göra, som vanligt.

Läser otroligt mkt,. Är lite osocila, mer än vanligt, men min värdfamilj har faktiskt förstüelse, för första güngen, tack vare Anett.

Over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0