kalla händer

Slutade halv 11,.
Var i Rokow just innan 2

Inget händer,.  => (försökt att) kolla upp 76 engelska ord
                        => Skriver meiningslösa meningar för träning
                        =>planerar att det kanske är dax att svara pü nügra brev
                        =>,...

jag känner mig grymt kontrollerad och det gör att jag tar fram rebellen. Jag tror aldrig att jag har varit mer tonüring i mitt liv och har börjat förstü hur det är för "normala" tonüringar, med alltid tycka allt är fel, med sömn, med att tycka att sina föräldrar är pinsamma, med att vara irriterad, med, med.

(nästan)Allt handlar om miljön, är väldigt säker pü den punkten nu.

Och här ska man försöka vara glad att det är lov.




Jag har börjat ramla igen,..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0