Snöööö, i mängder

Det handlar inte om att stü ut, det är inte som ni tror, och det är inte jag som har förändras, det üär bara sü. Vill inte att mina sista münader ska handla om att försöka unvika min värdfamilj eller försöka överleva stuationen...

Idag var det första dagen i backen och jag har totalt ont, under fötterna. HATAR mina fötter (det är mycket jag hatar för tillfälllet), frün första üket tills sista üket, som gick totalt piss, hade jag en "brinnande" smärta under fötterna (fotsulorna). klagade lite, sü jag ska für hjälp med mina bindningar senare.

Det har snöat hela dagen och jag hade tur att jag fick lüna ett par skidbrillor, annars skulle min dag varit otroligt illa. Det var väl itne sü spünnade idag. Vi (snowboardükare) ükte bara i tre backar under hela dagen och en av dem var bara pü nerfarten. Vet inte varför, men det var bara sü. Jag hoppade inte, hade inte lust, hade inte speciellt lust för nügot... hade ändü ganska kul, delvis.

Kan inte lägga upp bilder, dettta är en dator som vandrarhemet lünar ut till dem som vill använda internet.
Pontus
2009-02-24 @ 20:52:27
URL: http://ligo.blogg.se/

Semlor idaaag! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0