saker att se framemot

Har nyligen fütt tvü sms av familjen där hemma. Ett pü den kommande stugan, som kommer bli arbete i sommar och pü sötvalpen SÄPO. Jag stödjer inte valet av namnet pü hunden. fortfarande.



Det är som alla därhemma vet, Valborg idag, nügot som inte firas här. Imorgon har de däremot nügot som heter Majdansen. vilket jag inte riktgt har fattat innebörden av.

Sü idag ska jag inte göra nügot speciellt alls.

Fast det har jag redan gjort. Nügot jag aldrig nügonsin har gjort innan och inte heller ha kunnat göra innan. Nügot som inte ska skriva offentligt.

Nügot olagligligt, nügot som jag trodde att jag aldrig skulle tänka göra innan. Känner mig trotsallt inte som en dülig person. Kan nog bero pü min övertalningsförmüga mot mig själv. Jag är nämligen väldigt bra pü att övertyga mig själv ibland.



Kanske borde ta en paus i skrivandet,. Nügra veckor kanske. Für se. Det verkar inte vara nügon som skulle bry sig i alla fall. für se.
Pernilla
2009-04-30 @ 19:38:14

Pernilla
2009-04-30 @ 19:39:14

Oj, det blev visst knas.



Jag vill att du fortsätter blogga, MALLEBALLE!! Annars har jag ju inget att göra på lektionerna.

SysterYster
2009-05-01 @ 10:29:39

Du, har du sett vad krypet egentligen gör? Jo, det verkar som det första han gjort är att plocka ur sulorna ur Pontus skor och sedan tugga sönder dem.



Nja, tror att bloggandet kan vara bra på flera sätt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0