En utedag

Att vara ensam är inte så ensamt som man kan tro, iaf inte idag.
Vaknade halv 8 med drog mig en timme och gick ner och åt frukost, sedan såg jag ett avsnitt av O.C. Tror pappa ringde just innan jag tänkte gå ut, han ville veta hur mkt en rand (ZER) värd, jämfört med den svenska kronan, så idag har jag snackat med någon som har var i Sydafrika och skickat ett sms dit^^. Gick ut med Terror när jag tänkte vända ringde Josefin så jag fortsatte att gå, när jag var klar ringde jag Otto. Perra blev den sista som jag pratade med på min tvåtimmarsrunda. Kom tillbaka ganska sent så jag bestämde mig att äta lunch Se bilden nedan. Såg de två sista avsnitten av första säsongen av O.C och hängde tvätten för att sedan ta en till runda med den andra hunden. Ringde Jessika på väg hem sen matade jag hundarna. Snart ska jag äta en indiskgryta till middag, hoppas denna är godare än den andra som jag åt igår, för den var nästan oätbar, helt klart för stark. Det slutade jag slängde bort hälften eftersom jag hade blivit mätt av vattnet jag drack för att kunna äta maten.
image20
Favvosyrran
2008-03-23 @ 08:26:16

Snart kommer jag hem och då är du inte ensam längre syster min.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0